Звернення громадян – це своєрідний індикатор на болючі теми і проблеми у системі Міндоходів, це сигнал до вжиття заходів. Звернення громадян – це реагування на недоліки у підприємництві. Це бажання покращити сервіс. У практиці Михайлівського відділення Токмацької ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області звернення були і є на особливому обліку і розгляді. А проаналізувати їх, розібратися по суті у правомірності дій тієї чи іншої сторони конфлікту, відреагувати належним чином – завдання першочергове.
Звернутися до податкової – право кожного громадянина. З початку року до Михайлівського відділення Токмацької ОДПІ на особистому прийомі посадовими особами інспекції здійснено 13 прийомів громадян, відвідали інспекцію: 3 – підприємця, 2 – селянина,1 – працівник бюджетної сфери, 1 – самозайнята особа, 6 – громадян, соціальний стан яких не визначено. На особистих прийомах громадяни порушували питання стосовно податку на доходи фізичних осіб – 9, оподаткування доходів підприємницької діяльності – 1, плати за землю – 1, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1, реєстраторів розрахункових операцій - 1. Відповіді на поставлені запитання надані в повному обсязі відповідно до чинного законодавства у день звернення.
З початку року проведено 8 «гарячих» телефонних ліній на яких розглядались питання звернень громадян. Під час проведення цього заходу надійшло 4 дзвінка, що належали до компетенції органів Міндоходів .За результатами проведених прямих телефонних ліній на всі запитання надано усні роз’яснення. За січень – липень 2013 року проведено 9 семінарів, на яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Звернення можна подати до Михайлівського відділення Токмацької ОДПІ особисто в робочий час в кабінеті №15, або на поштову адресу: 72002, Запорізька обл., смт.Михайлівка, вул. Святопокровська, 4а та за телефоном 2-04-62.
|